تاریخ انتشار:۱۴:۵۳ - ۰۲ مرداد ۱۴۰۳
عصر دنا: امام جمعه کهگیلویه گفت: دولت شهید جمهور برای جوانی جمعیت مشوق‌هایی در نظر گرفت اما این ترغیب به فرزندآوری برای راه و شهرسازی استان اهمیتی ندارد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصر دنا، حجت‌الاسلام علی وحدانی‌فر امروز در نشست شورای سلامت که با موضوع «جوانی جمعیت» برگزار شده بود از عملکرد ضعیف راه و شهرسازی در عمل به مشوق‌های جوانی جمعیت انتقاد کرد.

امام جمعه کهگیلویه گفت:در بحث جوانی جمعیت راه و شهرسازی استان تعطبل بود.ما خانواده‌ها را به فرزندآوری ترغیب می‌کنیم و دولت هم مشوق‌هایی در نظر گرفته اما برای راه و شهرسازی اهمیتی ندارد! نمی‌دانم کی قرار است این لابی‌ها در استان جمع شود.

امام جمعه کهگیلویه با بیان اینکه می‌دانم از وقتی این نقد رسانه‌ای شود به عده‌ای برمی‌خورد و ناراحت می‌شوند،ادامه داد: این واقعیت است در راه و شهرسازی نسبت به اجرایی شدن دغدغه شهید جمهور که برای جمعیت آبرو گذاشت بی‌تفاوت هستند.

وی با بیان اینکه دهدشت در مسکن ملی جز خوب‌های کشور است،تصریح کرد: نسبت به مسئله جمعیت نباید کوتاهی شود هر دستگاه و نهادی باید به این مهم توجه لازم را داشته باشد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی کهگیلویه با بیان اینکه در ابعاد مختلف در جمعیت دچار مشکلاتی شده‌ایم و ارتباطی ب جناح‌های سیاسی ندارد،افزود: هر خانوار ایرانی باید دو فرزند بیاورد تا به نرمال جمعیت برسیم اگر این اتفاق نیفتد در حوزه اقتصاد اشتغال و امنیت دچار بحران می شویم .

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
ضعیف ترین استاندار کهگیلویه و بویراحمد چه کسی است؟
سید علی احمدزاده
حسین کلانتری
علی‌محمد احمدی
سید موسی خادمی
سید حسین صابری
اکبر نیکزاد
سید مسعود حسینی